Kamugép

Címkék: aktuális ivett

2010.01.27. 11:39

Kaptam ma egy sms-t Ivettől. Szoktunk levelezni, képeit megutómunkálkodva elküldöm neki, kérdezek ezt-azt, kitérő választ ad rá, ha ad. De sms-t még nem is kaptam tőle. Azért kedves szokott lenni, meg érdeklődő, de mindig kerülgeti az érzékeny témákat.

sms a wc-n

Ennek ellenére olyan hangvételű volt az sms, mintha nem az első lett volna, amit nekem küld. Azt tudtam, hogy megy fogorvoshoz, de azt nem, hogy vonattal... hogy olyan messzire. Félreérthetően az is benne volt, hogy Pestre eddig is drága volt az út. Végül is azt panaszolta el, hogy gondjai voltak a jeggyel. Visszaírtam neki, és megkérdeztem, hogy hova jár ő fogorvoshoz vonattal? Nem jött válasz, rá kb. egy fél órával fel is hívtam, de nem vette fel. A vonaton csak magánál tartja az ember, pláne, ha nemrég írt sms-t.

Következtetés: nem is nekem akarta írni. Akkor viszont tök ciki, hogy lebukott - bár inkább olyan mókásan ciki :) Kis béna :p Úgy vagyok benne a telefonjában elmondása szerint, hogy Édi Kris. Lehet egy másik Édinek akarta küldeni, aki ott volt mellettem a telefonkönyvében :) 
Engem az nem zavar, hogyha mással trécsel, hisz nem vagyunk együtt, semmi közöm hozzá - de a kamuzás zavar. Az olyan jellemtelenség, nem? Símán megmondhatná a frankót. Hazug embert hamarabb utol érik... Bár ha optimista akarok lenni, akkor azt mondom, hogy biztos akar engem, ezért cselezget :) Ha pesszimista, akkor lehet a képekért nem hajt el a francba... Ma inkább optimista vagyok :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr661706106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

váááá 2010.01.27. 14:03:34

szétszednek a nők.... :)

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.01.27. 22:07:19

na tessék! kicsit nem vagyok itt máris egy halom csaj keresi a kegyeidet. :)

SassyGurl 2010.01.28. 00:06:41

ouch...így már én is járta, égtem is, mint a Reichstag... :)

Keysha · http://ez-van.blog.hu 2010.01.28. 18:44:04

Én is jártam már így, aztán küldtem egy bocsi üzit -amiben leírtam, hogy félre ment- és úgy éreztem, hogy ezzel lerendeztem a dolgot... :)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.01.29. 13:00:21

tud az ember néh nagy hülyeséget csinálni, hajajaj....
süti beállítások módosítása