Rendben a baj

Címkék: család aktuális

2010.02.07. 21:37

Hétvégén megoldódott a probléma, melyről múltkor írtam. Pali marad otthon. Nem tudom, hogy az én közbenjárásomnak volt-e köze hozzá, de egyedi eset lenne, ha igen. Akár lehet is, hogy így volt, és örülnék neki, ha lenne ennyi befolyásom a dolgokra.

A szülők se jobbak néha a gyerekeiknél. Igen, Pali készült épp lelépni, de nem akart. Úgy érezte Anya akarja, hogy lelépjen. Anya meg azt hitte, hogy ő akar elmenni... Miért kell nekem hazautazni, hogy ezt tisztázzák? Mindenesetre azt semmiképp se akarta Anya, hogy én hazamenjek - ahogy az várható volt. Érdekes volt Palin látni, hogy mennyire akarta, hogy neki legyen igaza, hogy ő domináljon. De gyakorlatilag fenyegeti Anyát. Utóbbi viszont nem olyan hülye, és értelmesen megtárgyalták.

Én úgy megkönnyebbültem. A kedvem is sokkal jobb lett egyből, és még aznap este vissza is jöttem, hogy egy kicsit "itthon" pihenjek. Azt nem mondhatom, hogy mostmár rendben lesznek a dolgok, mert jó régóta nincsenek rendben. De ez a tűz most nem égette fel az egész erdőt...

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr541737701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása