A naplója

Címkék: aktuális linda

2010.03.19. 23:40

Lindának fel kell tenni új rendszert a gépére. Megkért rá, ideadta nekem, hogy csináljam meg. Egy pár napig nem lesz a városban, ezért nálam is maradt. Majd hétvégén visszakapja. Épp most ment fel egy office is a gépre, és találtam egy naplót a doksik között...

Nem volt egyáltalán eldugva, szinte az orrom előtt volt. A file címében is benne van, hogy napló. Esküszöm, mintha direkt hagyta volna előttem. Be is vallom, hogy beleolvastam. Igazából 1 oldal volt az egész, és rólam szólt. Igazából érzésekről, hogy hiányzom neki... Hogy megsértem őt, bár nem is akarom. Hogy hogyan emelhettem falat közénk. Érdekes volt olvasni, valahol kicsit megnyugtató is, mert épp ma találkoztam is vele, s feltettem azt a leghülyébb kérdést, hogy hogy áll az alakulóban lévő sráccal. Persze jól, jól... Mit is mondhatna erről. Ezzel most talán nem bújt egyből össze... Ehh... ez a féltékenység. Igazából rossz volt találkozni vele, nem a viselkedése miatt, hanem amiatt, amiről már írtam. De most ez a napló meg azt bizonyítja, hogy nem vagyok egykönnyen lecserélhető. Ettől jobb tőle a kedvem egy kicsit - viszont szemétség tőlem, hogy a szenvedésétől jobban vagyok. Szar ügy ez a szakítás...

Belegondoltam, hogy mi lenne, ha ő is olvasná a naplómat. Ezt itt :) Igazából nincs benne tagadni valóm - bár talán egy kicsit szégyelném, hogy ennyire ki vagyok miatta, de ezt amúgy is tudja. Lehet egyszer megmutatom neki - vagy lebukok vele. De akkor sincs titok benne.

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr81853628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verliebte (törölt) 2010.03.20. 19:10:51

Hát nekem ennek olyan direkt csinálom, hogy észrevedd szaga van :) meg kellett volna nézned, hogy mikor írta, lehet előtte való nap

irkafirka 2010.03.20. 21:18:48

igen, a dátum az érdekes lehet...

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.03.20. 22:39:46

Március 8. Bele is írta, és a létrehozás dátuma is az. Tudom, hogy azt nem tudja, hogy kell átírni :)

bioDorka (törölt) 2010.03.24. 20:45:52

cöcö, más naplójába beleolvasni nem szép.
nekem is van írott naplóm is, és nagyon nem örülnék, ha nyilvánosságra kerülne:)
süti beállítások módosítása