Kivel volna szabad?

Címkék: aktuális linda

2010.03.22. 17:22

Linda ma azzal hívott fel munka után, hogy honnan ismerem én xy csajszit, merthogy látta közösségi portálon, hogy ismerősök lettünk. Mondom mire fel a kérdés? Amúgy sehonnan, csak szimpatikus volt, közös ismerőseink is vannak, gondoltam bejelölöm, és megismerem.

Linda nem volt a közös ismerőseink között, ha lett volna lehet meggondolom. Persze nem felháborodva kérdezte, ahhoz azért nem volna mersze, csak hogy meglepődött, sőt, sokként érte, meg belegondolt, mert ismeri ám, csak annyira nem kedveli, mert kicsit butácskának tűnik... Persze, tudom, mire megy ki a játék, hogy ki léphet az ő helyébe. Meg hogy nem is ismerem, de bejelölöm... Meg is mondtam neki, bár szebben, hogy ő is elég lazán ismerkedik egyes alkalmakkor, szóval egy szava sem lehet, meg nem is értem, ilyenért miért hív fel?!

A naplójában is írta, hogy nem beszélek szépen vele, flagma vagyok, meg hasonlók. Belátom, igaza van, tényleg az vagyok, mert egyszerűen zavar az egész, ahogy változott, az egész szitu, és mint már mondtam, még irígylem is tőle, hogy ilyen hatékonyan tud pasizni. Hát a csajoknak könnyen megy egy bármilyet találni. De normálisat kevésbé, tudom, tudom...

Most inkább lépek sörözni a haverokkal - mert az nem alteros dolog Inci :) A jó emberek sört vedelnek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr321860070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.03.22. 17:56:06

szerintem te igazából nő vagy. ez az egész nem kifejezetten pasis történet. bár szeretem, de elhagyom, mert lehet, hogy mégsem annyira szeretem. de azért felelőssséget érzek iránta és bassza a csőrömet, ha más felé fordul, de ha ő közeledik, akkor adom a flegmát stb. ha nem lennének tanuk, hogy fiú vagy, most már komolyan elgondolkodnék :)

irkafirka 2010.03.22. 21:33:39

pasi, vagy csak ő is az apját küldte, mint elsőre a styxx... :-)

vagyok, aki vagyok... 2010.03.23. 09:05:19

@Kristopher: megbízható forrásaim vannak a férfi léted bizonyítására, de ez tényleg elég csajos történet. szerintem. de ez nem baj. szerintem :)

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.03.26. 07:26:39

Mi a fenének kezdél el magyarázkodni, hogy honnan ismered a csajt? CSak simány el kellett volna intézni: - Nemtom, ismerem és kész! Miért érdekel?
Ne ugorj bele ilyen csapdákba! :D :D

SassyGurl 2010.03.29. 10:23:07

Krisz, helyedben ennyit mondtam volna: közöd!?
persze ez csak én vagyok. :)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.03.29. 10:44:32

@SassyGurl: Igen, persze, de ez nem így megy... Nem számonkért, csak megkérdezte... Azóta meg megbeszéltük, jól ráförmedtem, hogy mégis miért csinálta. Hát volt nagy sírás, megbánás, és tudom (remélem jól), hogy őszinte volt. Nincs értelme mást hinnem...
Amúgy sem az a cél, hogy igazunk legyen, hanem hogy jó kapcsolatunk az emberekkel.
De azért köszi a biztatást! :)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.03.29. 10:45:34

@barracud4: Ja, amúgy nem magyarázkodás volt, hanem laza tényközlés :) Valahol a visszavágás élt bennem, hogy "nesze, én is csajozok ám, nem csak te lépsz tovább". Persze hatékonyságban még mindig ő a nyerő... :\

SassyGurl 2010.03.29. 11:25:45

@Kristopher: egy nő mindig könnyebben fog ismerkedni, elég, ha csinos és már repülnek rá, mint a malac a vályúra, ne is próbáld lekörözni,mert nem fog menni.:)
ez nem verseny, inkább várd ki az igazit.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.03.29. 11:47:33

@SassyGurl: Amúgy ez nem törvényszerű! :) Általánosságban igaz, de a pasik is elérhetik azt, hogy bármelyik csajt megkapják, ha akarják. Ezt te is tudod. Csak nekünk többet kell güriznünk magunkon érte. A csajnak elég, ha... hm... könnyen nyílik :)
süti beállítások módosítása