Magányos nyár

Címkék: linda

2010.07.09. 09:01

Tegnap volt Linda utolsó vizsgája. Előtte beszélgettünk róla, sok szerencsét kívántam, mert tudtam, hogy nagyon fontos vizsga, már pótra megy belőle. Ilyen szűrő-tantárgy.

Reggel még gondoltam rá, hogy írok neki egy jókívánság-sms-t. Szereti az ilyeneket, jól szoktak esni neki. Bár nem lett volna jó ötlet a pasija (a gitáros) miatt, mert hát engem is zavarna, de mégsem ezért maradt el, hanem mert elfelejtettem... Ma láttam, hogy kiírta nagy örömét, hogy sikerült, ráadásul jól sikerült. Nyomtam egy gratuláló kommentet rá, de magamban furdal a lelkiismeret, mert valahol szurkolni akartam neki, és csalódtam magamban, hogy mégsem tettem, amit amúgy sem tehetek már meg. Persze, ez baráti szinten belefér, de áh... lelkizek.

Azt hiszem most kezdett el igazán hiányozni. Eddig lefoglaltam magam a munkával és a sulival, nem hagytam időt rá, hogy kialakuljon a hiányérzet. De most, hogy itt a nyár, későn sötétedik, és lenne hova elmenni párral nyaralni, igen, most érzem, hogy egyedül vagyok, magányosan... Üres esténként az ágyam, nincs kivel összebújni. Olyan hihetetlen, hogy annyi mindenen együtt mentünk át, és most távoli szemlélő is alig vagyok csupán. Viszont elgondolkoztat, hogy vajon neki is hiányzik az, hogy tudjon rólam, vagy csak az hiányzik neki, hogy vele legyek? Érted... Mert nekem kifejezetten az hiányzik. Is... Jó, a jó szex is. De nem az az elsődleges.  (Ha valaki be meri írni, hogy akkor miért hagytam el, letiltom!)
Jó, nem olyan vészes a helyzet, csak ezeket a pillanatokat nehéz megélni. Kapcsolat-függő vagyok egyesek szerint, és az biztos is, hogy nem akarok világ életemben kalandozni, de azért egy időszakot be kéne tudni annak. Na mindegy. Itt a nyár, egy kis öröm rám fog férni!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr122140193

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.07.09. 14:37:48

de hát akkor m... ja, bocs :DD

lazíts! foglald el magad egyedül!

SassyGurl 2010.07.09. 18:27:49

lesz öröm, nyugi. ismerkedj és légy résen, mert lemaradsz a dolgokról.. ;)

olajbogyóka · http://psychogirl.blog.hu 2010.07.09. 18:46:59

"Kapcsolat-függő vagyok egyesek szerint" - hát valami hasonlót fogalmaztam volna meg :)
időnként jó egy kicsit egyedül, hogy legyen hiányérzet, hogy lehessen értékelni, következtetéseket levonni és utána okosabbnak lenni a következőnél

SassyGurl 2010.07.09. 19:14:16

aki akar, az csatlakozhat hozzám ma este, barátaimmal leugrunk a Gödörbe (tudom, xar hely, most ez jutott...), természetesen nemcsak Krisz jöhet..
:)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.07.10. 20:53:24

@SassyGurl: Közérdekű közleményt olvashattak :) Hát én már későn olvastam.
süti beállítások módosítása