Jól vagyok és pont

Címkék: család linda kati hisztiboy

2010.09.16. 13:00

Mostanában alig panaszkodtam :) Nincs igazán okom, úgy stabil helyzetben vagyok. A jelennel nincs nagy gond. A jövőm miatt aggódhatnék, mint írtam is a külfölddel kapcsolatban, de hogy őszinte legyek, most egy kicsit megnyugtató, hogy nem kell vele foglalkozni, egy gonddal kevesebb. Persze ez nem azt jelenti, hogy letettem róla, de egy kicsit most kivárok.

Esős szeretkezésKatával is érdekes a helyzet. Összejárunk társaságban, meg egyénileg is, heti 1×-2× találkozunk. Beszélgetünk is sokat, és hát az isteni szex... Egyre jobbakat produkálunk, legutóbb pl. csak annyit csináltam, hogy bekötöttem a szememet, és lepjen meg! Hát meglepett, az biztos :) De voltunk már viharban a nyitott ablakban is együtt. Hatalmas orgazmusokat él át - Lindánál ilyet nem is nagyon emlékszem, hogy tapasztaltam volna.

De itt is van aggódni való a jövő miatt, hiszen ez így nem mehet. Ez a szeretői státusz nagyon nem jön be. Amikor találkozunk, akkor puszi-puszi, de miután a tartalmas éjszaka után elválunk, akkor meg csók, ölelés, stb... És legközelebb megint csak puszi-puszi. Ez olyan degradáló :S Könnyű azzal vígasztalni magam, hogy felnőtt nő, csak tudja, mit akar, de mint tudjuk ez kortól függetlenül nem így van. Legutóbbi találkozónkkor már előre győzködtem magam, hogy „nem lesz szex, nem lesz szex!” Hát lett szex... Nem kellett volna borozgatni :) Legközelebb ez ellen is győzködöm majd magam :)

Jajj, és a ráadás „tragédia”. Hisztiboy elköltözik... szipp... Év végére keresnem kell valakit helyette. Jó, azért bevallom az utóbbi hónapokban meghúzta azért magát. Mióta az a csaj néha jár hozzá (vagy mióta Hisztiboy női cipőben jár, mert csak onnan tudom, hogy az van a bejáratnál :) nincs vele gond, ki van facsarva belőle a feszkó a jelek szerint :) Vesz egy lakást. Hát igen, még régen mesélte, hogy faterja számlát nyitott neki gyerekkorában. Jó lenne, ha nálunk is hasonlóan mentek volna a dolgok...

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr112300225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verliebte (törölt) 2010.09.16. 20:12:03

hagyd, szerintem, hogy magától alakuljanak a dolgok :) Most élvezd ezt, és ha itt az ideje, beszéld meg vele, hogyan tovább
süti beállítások módosítása