Sokadik sokk

Címkék: linda balhé lina kati

2010.10.05. 00:23

Rég esett már szó Katáról. Igyekszem valahogy túl lenni a dolgon, de azért történnek események. Azt meséltem, hogy mikor a Balcsin nyaraltam elmentem bulizni EGYEDÜL, és másnap kérdezte, hogy egyedül aludtam-e? Csak ilyen baráti érdeklődés, tudod... Na, ez a hozzáállás azóta sem sokat változott. És a kémfegyvere, a rettegett facebook.

Facebook gyógyszerKomolyan, milyen dolog már ez, hogy így nyomozgassanak az ember után, számon tartsák minden hozzászólásomat?! Nem mintha bármi szégyellnivalóm lenne, sőt még zavaró dolog sem. De elég egy modellemnek (speciel épp Linának) a lakáshirdetéséhez hozzászólnom, hogy hogy-hogy költözik már jön a csak baráti érdeklődés Katától, hogy na mizu a lánnyal? Alakul már valami? Nomeg véletlen, észre se véve, hogy kihez is szól Linda egyik hozzászólásán egy picit olt rajta. Ilyen de hülye vagy, ezt se tudod *vigyor-vigyor* hozzászólás. Hát álljon már meg a menet!!

Igazából én csak filmeken láttam olyan csajokat, akik az őrületbe kergetik a pasikat az ilyen nyomozással meg zaklatással. Jó, azért a filmekben durvább... Áhh, lehet, hogy túlreagáltam, hogy letiltottam az üzenőfalamról? Mert persze beszélünk, bár már én nem keresem. Nem, nem menekülök előle, nem utálom, de mostmár tényleg kiakasztó. Utóbbi hetekben bevallása szerint is rossz volt, amit csinált. De tényleg túlreagálhattam, mert épp chaten dumáltuk meg, részemről kicsit szigorúan, hogy ez így nem mehet, de akkor is tolta, hogy biztos mindenféle ökörség miatt nem kellett ő nekem. (Itt hívom fel megint a figyelmet, hogy ő szakított.) De ilyenekkel, hogy mert én fősulit végeztem, ő meg nem. Basszus, ilyennek tart?! Az én családomban is egyetlen vagyok, aki felsőfokút végzett... Vagy hogy azt várom el a barátnőmtől, hogy egy irodában dolgozzon, meg legyen naív buta liba, aki nem kérdez semmit... Áááh... ez olyan tipikus, nem hittem, hogy vannak ilyen tipikusan megnyilvánuló emberek. Mert oké, érezni érzi ezt mindenki, aláírom. De ennyi önkritikája ne legyen valakinek, hogy ha ki is mond ilyet rádöbben annak ökörség mivoltára!

Na, a chatelés után mondtam neki, hogy menjen ki a gangra kicsit átgondolni a dolgokat, de igazából úgyse lett volna belőle semmi gondoltam én, és addig tiltottam le. Jó ez tényleg ilyen hátba dolog, de basszus, ez csak egy közösségi oldal!! Ő meg chatről tiltott le egyszer, azt asszem nem is meséltem. Azért tiltott le, mert sokadjára nem vettem fel a telefont - amikor épp hozzá mentem meglepni őt... Hát inkább én lepődtem meg a gépét látva, de mégsem hisztiztem. Most bezzeg ő... Fel is hívott, először nyugodtan (-nak tűnően) megkérdezte, hogy tényleg letiltottam. Aztán egy kurta anyázás után rám is baszta a telefont. Ilyen még nem volt. Tényleg szinte szimbiózisban él ezzel a szaros oldallal. Persze biztos következtetése az lesz, hogy azért tiltottam le, hogy ne lásson csajozni. Pedig megint elő kellett vennem az eszemet a szívem elé, és belátni, hogy ha egyfolytában les engem, akkor örökké ezen fog agyalni. De lehetett volna ezt megbeszélés után is... Áhh... én azért igyekszem jól csinálni, de nem mindig mehet...

Persze most én vagyok az, aki ha csak barát akartam lenni, akkor hátba szúrtam... Hogy lehet életre szóló bűnöket elkövetni egy közösségi oldalon?! Most még vár tőle egy levél - hol máshol, mint facebook-on...

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr592345533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.10.05. 11:44:39

nehéz a férfiak sorsa... :)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.10.05. 12:42:16

@vagyok, aki vagyok...: Miért érzem úgy, hogy mégis inkább a női együttérzés szól belőled? :)

irkafirka 2010.10.05. 14:10:17

azért ez már nem normális... mert lehet(??) szépen csenden figyelni, hogy mit csinálsz, de beszólogtani már nemér.
A ?? pedig annak szólnak, hogy igazából miért is szükséges (meg)figyelni a másikat? Kérdezze meg, ha érdekli vmi, de ne nyomozgasson! :-@

Thia* · http://oszoljunk.blog.hu 2010.10.05. 17:27:15

én azért kíváncsi lennék a levél tartalmára :)

Verliebte (törölt) 2010.10.07. 20:44:23

nehogy adj neki mégegy esélyt. közhely, de jobbat érdemelsz :)

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.10.08. 08:20:44

@irkafirka: Szerintem is...
@Thia*: Melyikre gondolsz? Amit kaptam, vagy amit visszaírtam?
@Verliebte: Nem tervezem. Csak tényleg azt a normális kapcsolatot megtartani.

SassyGurl 2010.10.09. 17:19:53

Most nem ellened beszélek, de ez megjósolható volt, azaz, hogy kiborul a bili nála...
anno mondtam neked, hogy hagyd a francba az egészet,mert csak tovább szítja nála a tüzet.
ilyen embernél nem lehet "barátkozni" és pont. persze megint csak: szerintem.
bevallom,hogy nekem is v

SassyGurl 2010.10.09. 17:24:03

na ez szép, elküldte az engedélyem nélkül a kommentet :))
szóval annyi,hogy nálam is volt egy hasonló eset, ahol csak a barátság berekesztésével lehetett leszoktatni az illetőt a hülyeségeiről.

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.10.11. 09:36:18

@SassyGurl: Tudod vannak dolgok, amiket az embernek magának kell megtapasztalnia...
süti beállítások módosítása