Továbblépés

Címkék: linda kati

2010.11.10. 09:27

Tanulságos dolognak tartottam Linda szilveszteri akcióját, meg azt, hogy egész hamar talált magának új párt - bár tudom ez relatív. De mégsem tanultam belőle, mert Katának a lelki állapotát is a szívemen viseltem, és hát olvashattad, hogy a lelki kínlódás nem került el miatta. Tényleg azt gondoltam, hogy rosszat tettem neki, meg bla-bla, nyaff-nyaff... Azt is gondoltam, hogy mivel előttem is évekig nem volt pasija, utánam egyhamar úgyse lesz. Tévedtem...

Az utolsó találkozásunkkor megbeszéltünk, hogy mivel a jó kapcsolatot meg akarjuk tartani (erről le fogok szokni), ezért szólunk egymásnak, ha lesz valaki más, ne egyéb helyekről értesüljünk róla. Ez inkább nekem szólt persze, hogy tudja ha becsajozok. Nem is találkoztunk azóta, mert nem volt lelkileg felkészülve, hogy újra lásson. Volt ez 2 hónapja... Erre tegnap betolja, hogy szeretne valamit megbeszélni velem személyesen, mert megegyeztünk, hogy szólunk a másiknak. Levágtam, mondtam, hogy nem kell azért a személyes találka, hogy elmondja bepasizott. Úgyse érdekelnek a részletek.

Next LoveÉppen egy erős 10 pontos csaj volt nálam, régi-régi ismerős, egy szívességet tettem neki, és hamár ott volt, bosszankodtam is neki fennhangon. Ajánlotta, hogy írjam nyugodtan vissza, hogy nálam is épp van valaki. Nők :) De amiért eme leányzó érdekes, hogy ilyen fullos csajként is mesélte, hogy egy komoly, szerelmetes kapcsolat után egy évig ő biztos nem lép tovább... Pedig volt néhány pasija, elhiheted.

Újra ugyanaz a mese. Nem az zavar, hogy most van valaki, akivel boldog lehet, hanem hogy állításuk ellenére ilyen könnyen túllépnek rajtam. Nem mintha jobb lenne, ha még évekig kínlódna miattam... De akkor mire fel volt ez a nagy szenvedés és önsajnálat?! És mire fel vettem én ennyire a szívemre a lelki állapotukat? Mert höje vagyok... az... Legközelebb már talán tanulok belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr442437824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, vagy nem 2010.11.17. 17:59:03

az a helyzet, hogy egy valóban mély kapcsolat után sokáig nem kell más. mert egyszerűen nem tudsz elképzelni senki mást. de a Katával való kapcsolat nem ez a kategória volt, azt hiszem. részéről sem lehetett, hiszen nem voltak ehhez alapok. Linda már más kérdés, de azt már kitárgyaltuk...
süti beállítások módosítása