Zavarodva

Címkék: aktuális rólam ivett

2010.02.11. 18:15

Ma találkoztam Álmaim Nőjével, hogy odaadjam neki a megkésett ajándékot, ugyanis a posta vissza hozta. A pasija átadta nekem úgymond, aztán ment a dolgára, mi meg dumáltunk és odaadtam a levélborítékban lévő kis képet.

Persze mindenképpen fel kellett jönnie, hogy mi miért is szakítottunk. Elkerülhetetlen téma. Ráadásul a tegnapi buli miatt egy kicsit még fáradt is voltam. Te, én olyan össze-vissza beszéltem neki erről... kerestem a szavakat, hogy hogyan mondjam el, volt, amit nem akartam, egyszerűsítettem, bonyolítottam - egyszóval totál zavarodott voltam. Pedig másoknak aránylag könnyebben elő tudtam adni, neki valahogy nem ment normálisan. Más előtt lejárattam volna magam ezzel, de ő előtte olyat nem lehet. Egyszerűen annyira megértő lány, hogy az nem igaz. Mondtam is neki, hogy nem akarom lejáratni magamat előtte, mire visszakérdezte, hogy "Csak nem megcsaltad Lindát?" Mert őelőtte csak ezzel tudnám. Persze aranyos volt, próbált ellátni tanácsokkal, hogyha az ember érzi, hogy valaki az igazi, akkor nem kell még kiélnie magát, az ő szülei is egyetlenek voltak egymásnak. Cuki volt, és nagyon kedves tőle, de nem tudhatja. Ő is fiatalabb nálam, nem élt meg még ilyen hosszú kapcsolatot. Talán naív is a gondolkodása, de legyen igaza, és jöjjön be neki így az élet. Neki még sikerülhet is, van olyan jólelkű ember.

Igazából bevallom, nem csak szó szerint álmaim nője... Tényleg egy olyan lány, aki tökéletes. Amíg Lindával voltam, csak úgy néztem rá, hogy milyen jó, hogy ilyen rendes barátja van, meg hát csinos is... Tényleg nem bírtam úgy nézni egy másik nőre, amíg együtt voltunk. Most viszont be kell látnom, hogy nagyon jó csaj, bombázó, karcsú, magas, formás, modell is lehetne! Viszont ami fontosabb, hogy belül mi van, és benne egyszerűen ragyog minden. Kedves, odaadó barát, kicsit bolond is néha, ő nem csinálna olyat, amit Linda szilveszterkor, mégis megérti őt érte. Mondhatni, hogy bejön nekem, igen. Ezt el kell ismernem.

És mégis ő az, aki nem hívott el abba a buliba, ami így hülyén hangzik, de ebben ugye az a fontos, hogy nem bulizhattam, hanem hogy nem akart a baráti társaságba. De magától felhozta és magyarázkodni kezdett, hogy nem akart minket kínos helyzetbe hozni. Megfeledkezett arról, amikor erről magyaráztam neki. Legközelebb elhív, ezt ígérte.

Logikus, hogy régen is bejött nekem, és ezért álmodtam annyit róla. Érdekes, hogy nem a testiségekről szóltak az álmok. Talán egyszer még hozza úgy a sors, de most olyan zavarban érzem magam miatta, meg kínosan, meg minden... Mintha egy kölyök lennék.

Na, de Ivett pályán próbálkozok inkább. Elhívtam hozzám vasárnapra. Annyit válaszolt, hogy a mai vezetői vizsgájától függ, hogy tud-e jönni. Írtam a vizsga előtt neki egy szurkoló sms-t, és utána eddig először, felhívott! Megköszönte a szorítást, és elcsevegtünk egy picit, nomeg totál feldobott. Biztatásnak érzem, és - megint mint egy kölyök - feldobott napom volt tőle. A vizsga után fel akartam hívni, nem vette fel. Írtam sms, nem írt vissza. Megint hívtam, megint nem vette fel. Most este még hívtam, továbbra is semmi. Persze közösségi portálon fenn van, de semmit se ír az eredményről. Arról meg végképp nem, hogy feljön-e. Nyálguy, aki úgy rajong érte már biztos nyeregben érzi magát. Amiket én csináltam képeket Ivettről, azokhoz is nyomja a nyálas kommentjeit... Szinte számomra sértő. Viszont Ivett is írt egy olyat, ami miatt úgy érzem ideje nem foglalkozni vele: "A párom bezzeg élvezi, ha megnéznek :D" A párja, aham... Mi a francot erőlködök én még?!

A bejegyzés trackback címe:

https://lelkirakat.blog.hu/api/trackback/id/tr981750045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tittok 2010.02.12. 09:52:47

Akkor van párja, szóval... fasor.Ezért nem veszi fel, ezért olyan gondos, hogy sose hív.

SassyGurl 2010.02.12. 17:44:42

it's time to move on...
álmaid nőjéről is le kellene mondanod, zsákutca, barátja van, ráadásul az exed barátnője..
ne csüggedj, rengeteg szép és értelmes lány van.

Verliebte (törölt) 2010.02.15. 10:40:09

Kivel töltötted a vasárnapot? :)

vagyok, aki vagyok... 2010.02.15. 10:56:41

ez a két lány-szál nem tűnik túl bíztatónak... de mint Sassy mondja, vannak még!

Kristopher · http://lelkirakat.blog.hu 2010.02.15. 11:01:41

@Vagyok, aki vagyok...: Oh, csak figyeld a következő bejegyzést... (Coming soon)
süti beállítások módosítása